Opdrachten
Stafmedewerker:
Ondersteuning van de manager kliniek bij de ontwikkeling, implementatie, uitvoering en opvolging van beleid. Ontwikkelen en ondersteunen van het kwaliteitsbeleid.
Secretaresse:
Ondersteuning MT met agendabeheer, coördineren stukkenstroom, opstellen secretaressehandboek, werving secretaresses, in kaart brengen van werkprocessen, ondersteuning klantendag, coaching secretaresses
Projectsecretaris:
Ondersteunen projectleider, verzorgen van planning en administratie, verslaglegging, zelfstandig afhandelen van zaken, proactief meedenken, monitoring actielijsten, voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten.
Virtual assistant:
Monitoren e-mailbox en indien nodig actie ondernemen, beheren van agenda.
Office manager:
Coördineren bijeenkomsten en opleidingen, coördinatie verhuizing, diverse secretariële en organisatorische werkzaamheden, coördinatie facilitaire zaken, verzorging mailingen.
Beleidsondersteuning:
Coördinatie van administratieve gang van zaken rondom workshops en opleidingen, cursus- en congresregistratie, organisatie en coördinatie nationale en internationale bijeenkomsten, agendabeheer, voorraadbeheer drukwerk, verbeteren werkprocessen, verslaglegging, bijhouden van actielijsten.
Projectondersteuner:
Maken van werkinstructies en verwerken en handboek, opstellen van planningen, administratieve ondersteuning project OMP, verzorgen mailing aan medewerkers.
Programma-assistente:
Ondersteuning programmamanager, agendabeheer, coördinatie en planning werkbezoeken, organisatie cursussen projectmanagement, in kaart brengen en verbeteren werkprocessen, aanspreekpunt voor projectteam.
Directiesecretaresse: alle voorkomende secretariële en organisatorische ondersteuning plv. Directeur-Generaal Rechtspleging en Rechtshandhaving, Directeur-Generaal Rechtspleging en Rechtshandhaving en Afdelingshoofd Georganiseerde Criminaliteit.
Directiesecretaresse:
Ondersteuning directeur en secretaris, office management
Verhuizingscoördinator:
Planning, verzorgen in- en externe communicatie, overleg projectleider verbouwing nieuw pand, inkoop en inrichting kantoorbenodigdheden en meubels, coördinatie naar nieuw pand
Organisatie najaarscongres:
Organisatie locatie, vastleggen sprekers, vaststellen programma, genodigdenregistratie, optreden als gastvrouw en coördinatie op locatie.
Juridisch secretaresse:
Verzorgen stukkenstromen, agendabeheer, ondersteuning partner en afdeling, archiefbeheer.